søndag 7. august 2011

Barcelona

... Eller skal jeg kalle dette "Birgitte og Nadir på nye eventy"? Vi har opplevd stort og smått sammen de siste fire årene.

- Nadir, så gla jeg er i deg!

Vi våknet veldig plutselig av at begge vekkerklokkene våre streiket... (Muligens hadde vi slått de av i søvne??). Nadir stormet inn på rommet mitt 15 små minutter før flybussen vår gikk. Vi dro på oss klærene og kom oss ut døren i en viss fart. Det morsomste/verste var at vi tullet med det kvelden før. Ville jo vært litt "typisk" om vi forsov oss nå...

Vi rakk bussen, akkurat. Leende og smilene klokka 05.00, fornøyde med å endelig være på vei!















Det var en nydelig tur. God kombinasjon av strand, kjente attraksjoner, herlig mat og drikke. Veldig godt selskap, kjekke spanjoler (å se på). Vel, reis til Barcelona om du får muligheten sier jeg bare ;) Livet er bra.


1 kommentar:

Susanne sa...

Saa nydelig og avslappende ut :D Nydelige bilder. Flinke fotografer og ikke minst skribent! Jeg vil lese mer av dine vakre ord, saa hold meg oppdatert sweet sister :*